7 Ekim 2018 Pazar

YOLLARDA



O gün yine yollardaydım.
Seni o yollarda bulduğum,
Kaybettiğim şehirdeyim,
Aradım yalnızlaşan kalabalıkların içinde.
Sanki her yerde sen,
Herkes sana benziyor,
Her sima biraz sendin.

Umutların yittiği yerde yine yollardayım.
Seni bu yollarda tanıyıp
Bu yollarda kaybetmiştim
Sokak sokak aradım sonra
Her caddede sanki sen,
Her köşe başında adın vardı.
Çıkıverecektin aniden sanki,
Sarılıverecektin ellerime...

Artık bu yollarda yoksun...
Her yolcudan seni sorar
Her durakta bekliyorum
Bir bilebilseydin beni
Neler yaşadığımı görsen
Nasıl da solar bahar çiçeklerim
Düşlerimde dolaşıyorken adın,
Neden gelip yüreğime taht kurdun?

Duysan çığlıklarını yüreğimin,
Dünyanın bir ucunda da gitsen,
Bu yollara düşer,
Bu yollarda âşık olurdun.
Gelişlerinde, her yolcudan bir öykü yazar
Her durakta şair olurdun.
Ah bir düşmeye gör bu yollara
Bu yollarda kaybolurdun..





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder