28 Mart 2018 Çarşamba

ZEHİRLİ ÇİÇEK



Sen başlangıçlı llardan sonra,
nırsız yollarındayım aşkın.
Gün aşırı düşüncelerimden geçerken,
Yanardağ alevinden geçmişimdir.
Susuz yorgun ve sensizim…
İşte böyle o gün bu gündür,
Uçsuz bucaksız çöllerde yol alıyorum.
Yakın oluşlarımızda bir vahadan geçiyorum.
Böyle anlarda bazen,
Duru göllerin suyundan içmek istiyorum.
Ancak içmek istediğim su zehirli!
İçemiyorum…
Her seferinde biraz daha susuz yol alıyorum.
Cennetin ırmaklarından içerim diye,
Kendimi avutuyorum belki.
Yakın olup da uzak oluşlarımızda,
Kutuplardan geçiyorum kimi gün.
Kutuplarda çiekler açtırmak istiyorum senin için
Ama bütün çiçekler zehirli.
Yinede bir vahadan geçmek için, yanardağ alevinden geçiyorum
Sen başlangıçlı yollardan geçiyorum.
Bir damla aydınlık için…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder